کیفیت خدمات خطوط هوایی برای بسیاری از مسافرین ایالات متحده ممکن است تضاد نهایی مبتنی بر گزارشات، آمار و مشاهدات باشد که خطوط هوایی به آن ها کمک می کند. در بررسی داده ها از 25 سال اخیر حاصل از شاخص اختلال خدمات (SDI) به نظر می رسد که کیفیت خدمات در ایالات متحده تنها در زمان نارضایتی اقتصادی و یا پس از تاثیرات تروریسم دیده می شود. با توجه به اقدامات اخیر وزارت حمل و نقل ایالات متحده، تعقیب برای درآمدهای جانبی و خطوط هوایی، احتمالا در نهایت با محدودیت مواجه خواهد شد؛ مهمترین شرکت های هوایی ایالات متحده در نهایت حداقل استانداردهای موجود برای کیفیت خدمات را همان طور که در گزارشات اخیر SDI ارجاع شده است، برآورده خواهد کرد.


دانلود ترجمه مقاله ارزیابی کیفیت خدمات خطوط هوایی و چرا کیفیت این خدمات خوب یا بد است